woensdag 30 september 2020

Kleurenuitdaging zalmroze turquoise - Color challenge salmon pink turquoise

 Deze keer mocht ik voor de kleurenuitdaging kiezen welke kleur ik naast zalmroze wou hebben. Bij zalmroze denk ik aan de zee dus de keuze was snel gemaakt, ik nam dan ook turquoise erbij en zocht snel een internet plaatje ook. Na mijn vakantie ging ik aan de slag met turquoise inkt en calypso coral, twee kleuren die heel mooi te combineren zijn. Ik heb er natuurlijk weer zeetafereeltjes van gemaakt, eentje met mijn favoriete techniek de triple layers, en eentje waar oud nieuw ontmoet namelijk de oude set By the tide met de nieuwste embossing achtergrond.


This time I was allowed to chose the color to combine with salmon pink, I thought of sea and I took turquoise. So quickly a search in internet for a picture with those two colors and then after my holiday I made two sea cards. One card is in my favorite technique the triple layer and one card I combined new and old in using the retired set By the tide and one of our newest embossing folders.

18 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi deze zee taferelen!
Het was een bijzondere keuze! X

Anita van Deur zei

Zo mooi je kaartjes Caroline, de gestempelde visje vind ik voor mij eruit springen.
Fijne dag.

chantal zei

Hier zou ik nu echt niet aan denken aan zeetaferelen, maar als ik deze zie....
Mooie kaarten
Liefs Chantal

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes in de door jou gekozen kleurtjes. Ik had zelf nog niet over de zee nagedacht maar dat komt misschien ook wel door de schoenen...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heeeeel mooi je onderwater kaartjes in deze KKT kleurencombinatie Caroline..
Ik vind ze allebei SUPER!!!
groetjes Rosina

Nelleke zei

Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt. Dank je wel voor jou kleur erbij. Groetjes, Nelleke

Petra-loves-paper zei

Mooie kaarten heb je gemaakt in jouw kleuren

Diny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Caroline.
Jouw kleurtjes komen heel de dag voorbij op Blogger!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ja koraal en vissen, daar heb ik ook nog even aan gedacht. Heel erg mooi dit, ik wordt altijd vrolijk van zee-kaartjes. De kreeft is ook perfect in deze kleur!

Jantine zei

Leuke kaarten, zo maritiem, Caroline! En bedankt voor je kleurkeuze, het was een echte uitdaging.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Mooie kaarten, helemaal in de zee-sfeer !
En bedankt voor de leuke kleuren-uitdaging.
Groetjes, Laurette

Margreet zei

Ik vind allebei je kaartjes supermooi geworden!
xxx Margreet

Marfien zei

vrolijke kaartjes heb je gemaakt in deze kleuren, de embossingfolder past er perfect bij

Henriët zei

Prachtige zeekaartjes met de kleuren van het KKT.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Ze zijn geweldig !
Groeten Ineke

GerJanneke zei

Je je hebt een mooie kleur uitgekozen en je kaartjes zijn dan ook allebei mooi! Ik reageer even met mijn andere Google-account, want blijkbaar weet de computer met dat account dat ik geen robot ben. En dat blogt een stuk prettiger. De link onder mijn naam bij Martina is de juiste.

martina's kaartjes zei

hahaha, wat een leuke onderwaterwereld heb je gemaakt,
geslaagde kaartjes
fijn dat je er deze maand (weer) bent !
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Caroline,

Het was hier toch ook even nadenken voor deze combo maar ik heb ook aan de zee gedacht, terwijl anderen er 'lucht' van maakten...
Mooie zeekaartjes maakte je... Hoop dat de mijne ook jouw goedkeuring krijgt... haha!!

Liefs,
Nancy