dinsdag 2 maart 2021

Butterfly brilliance (popup card in inches with secret message)

Normaal gezien werk ik niet vaak met DSP maar de vlinders zijn zo mooi dat ik deze keer er toch mee werkte. Ik had onlangs een mooi filmpje gezien van Brigittes Stempelle waarin ze een leuke popup toont in inches. Ik besloot dit ook even te proberen, het ging niet gelijk vlekkeloos maar in elk geval heb ik er dan mijn eigen draai aan gegeven en is dit het resultaat geworden. Wanneer je de kaart dus opent, dan komt een vlindertje tevoorschijn gefladderd.
Deze mooie stempel en stansen met bijhorend DSP zijn nu te koop.
 
You all know I do not work that much with DSP but this one is so cute so I cut out all the butterflies with the newest dies from the Butterfly brilliance set and I followed a youtube I found from Brigittes Stempelstelle who made a card with a secret message in it. It did not work immediately but I finished it nevertheless and I gave it my twist of her Popup card in inches and when you open the card a butterfly flies out.

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtig wat een mooie kleuren en vlinders.