woensdag 29 december 2021

Kleurenkaarten challenge oker en roestbruin - Color challenge yellow and brown

Vandaag is de kleurenkaarten challenge oker en roestbruin. Ik heb hiervoor gewerkt met cinnamon cider en bumblebee als inkt. Ik heb dit op twee kaartjes uitgewerkt voor jullie. De eerste is reeds met een nieuwe stempelset Easter friends, maar vermits het nog wat vroeg is voor pasen, heb ik een van de andere teksten uit de set gekozen. Het haasje heb ik dus in het bruin gekleurd, en het eendje in geel/oker. Ik vind het wel grappig.

Dan heb ik nog een rustgevende kaart gemaakt met de set Path to greatness waar ik de zuilen in bruin heb gestempeld, en het geheel gemat heb op geel cardstock. Ook de tekst heb ik in het geel gestempeld. Een heel andere uitstraling dan het eerste kaartje.

The color challenge this month is yellow and brow, so I thought I could do something with the newest stamp set Easter friends. As I found it a bit early for Easter, I used some other textes from the set. The rabbit is in brown and the duck in yellow. I love how it turned out.

Then I made a second card with the set Path to greatness where I stamped the building in cinnamon cider and the cardstock which I used is bumble bee as is the text. A totally different type of card, I love both of them.

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 leuke kaarten Caroline, de tekst van de 2de kaart vind ik wel heel mooi.

Diny zei

Twee mooie heel verschillende kaartjes in de KKT kleuren Caroline!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een verschillende kaarten in de KKT kleuren, maar ik vind ze allebei heel mooi!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk zijn je kaartjes geworden, geslaagd hoor
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina

Jantine zei

Prachtige kaarten, Caroline! Leuke sets heb je weer gebruikt.
En ik "zie' je denk ik morgen nog voor de kerstkaartenblog, dus ik hoef je nu nog geen goede nieuwjaarswensen te doen...
Groetjes
Jantine

Marfien zei

De eerste stempels zou je ook goed voor een kinderkaart kunnen gebruiken, het zijn leuke knuffels, de 2e kaart is gewoon mooi!

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes in deze kleuren. Leuk zo verschillend.
Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Twee heel verschillende kaartjes maar allebei leuk! die twee beestjes zo lief en knuffelig en de onderste ook een mooie! De stempel is een mooie stempel. Fijne jaarwisseling en groetjes Marijke.

!neke zei

Heel verschillend , maar beide goed gelukt !
Groeten Ineke

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, ze passen perfect bij de kleuren van de inspiratie foto, mooi! Groetjes Petra

Sarah zei

Leuk, vooral de tweede met de tekst! Tot in het nieuwe jaar. 😉

Creatiels zei

Twee leuke kaartjes, totaal andere stijl. Het tweede geniet mijn voorkeur.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Nancy Soetaert zei

zo grappig om hier een 'paas'kaart te zien! Maar perfect voor deze KKT-kleuren ! De andere kaart is ook tof, mooie stempel.
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Hihihi... net kerst geweest en jij laat al weer een paaskaart zien. Heel leuk kaartje en de tweede is ook gaaf!

chantal zei

hihihi pasen valt samen met kerst?
Leuke kaarten
Fijn eindjaar
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Caroline,

Oh, al voorjaarskaartjes voor het KKT! Goed gevonden, mooi gemaakt!

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Een wat late reactie op jou KKT kaarten, maar ik wilde toch een reactie geven. Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt en ze zijn allebei heel verschillend geworden. Groet Nelleke