woensdag 23 februari 2022

Kleurenkaartenchallenge Jeansblauw en koper - Color challenge jeans blue and copper

Vandaag hebben wij weer een kleurenkaarten challenge bij Martina's kaartjes, deze keer met de kleuren Jeansblauw en koper. Met koper, goud of zilver heb ik altijd problemen. Gelukkig kreeg ik van Nancy een stukje koper papier en met het zoeken naar mogelijkheden kwam ik nog oud design series papier tegen met koper, dus heb ik mijn stiften bovengehaald en de bloemen en de ruitjes blauw gekleurd. Zo had ik gelijk vijf kaarten steeds een tikkeltje anders. Een voorkeur heb ik niet. Gelukkig heb ik nog koper over voor volgende keer.

Today we have again the color challenge at Martina's kaartjes and this time it is jeans blue and copper. Wow I am always having trouble with silber, gold, copper but luckily I got a piece of copper from Nancy. And I searched and found some old designer series paper with copper so I took my markers to color the squares and flowers in blue so I could make five different cards. And still have enough copper for the next time.

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige serie kaarten Caroline.

Sarah zei

Wat ogen je kaartjes fris! toffe reeks.

Nancy Soetaert zei

heel mooie serie kaarten, ik gebruikte het papier 'puur' op zich, jij kleurde het in wat voor een heel tof effect zorgt. Ook een idee om te onthouden!
groetjes
Nancy

Jantine zei

Zo, dat is een hele serie, Caroline! Leuk gedaan. Mooi hoe je dat dp een kleurtje gegeven hebt, geeft weer een ander effect dan bij Nancy. Prachtige bloemen op je kaarten!
Groetjes
Jantine

Claudia's kaartjes zei

heel mooi

grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Henriët zei

Mooie serie maakte je met het jeansblauw en de koperkleur. Gelukkig heb je nog koper over voor de volgende maand.
Groetjes van Henriët

Grietje Jansen zei

Nou, je hebt flink je best gedaan. Gelukkig had ik verfstalen liggen, anders had ik ook geen koper gehad.

Grietje

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Caroline.
Groetjes Diny

Marfien zei

Leuke serie kaartjes, wat heerlijk dat we nog stiften en kleurpotloden hebben, zo is er veel aan te passen aan je DP en heb je zomaar denim bloemen :-)

marijke zei

Dat is een hele rij kaartjes! Mooi gemaakt hoor met de KKTkleuren. Ik vind die ruitjes wel erg mooi! Groetjes Marijke

Wilma zei

Wat een LEUKE serie kaartjes heb je gemaakt Caroline. Kan bijna ook niet anders met zo'n MOOIE stempel.
Liefs Wilma ☺☺☺

Femminde zei

Wat een mooie serie is het geworden!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Mooie serie kaarten heb je gemaakt. Geslaagd!
Liefs Chantal

Laurespage zei

Caroline,
Je bent zeker geslaagd voor deze opdracht hoor, art je kaartjes zijn heel mooi.
Ja, soms is het zoeken en roeien met de riemen die we hebben (zeggen ze bij ons).
Groetjes, laurette

martina's kaartjes zei

wat heb jij je lekker laten gaan met deze kleurencombo. Mooi gemaakt allemaal !
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina

Creatiels zei

Een leuke reeks kaartjes laat je ons zien. Gelukkig mogen we zelf kiezen waarmee we werken en vinden we meestal wel wat om te voldoen aan de gevraagde kleurtjes.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

GerJanneke zei

Oh wauw wat veel en wat mooi! Goed bedacht met die blauwe bloemen.

Nelleke zei

En dat is het mooie van de uitdaging. Gewoon doen en zie een hele mooie en verrassende serie kaartjes. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Caroline,

Het werd een leuke serie... Goed dat je nog papier over hebt voor volgende maand!

Liefs,
Nancy