maandag 17 oktober 2022

Herfstbladeren - Autumn leaves

Tussen alle bedrijven door nl mijn 32u werken terug, de nodige rust inplannen, opruimen en zaken een plaats geven die van huis van mijn schoonouders komen toch ook aantal kaartjes afwerken en klaarleggen om zaterdag mee te nemen naar de kaartenparty in Hengstdijk. Ik kijk er echt naar uit om iedereen terug te zien en met hen mijn creaties te delen en te inspireren. Ik werkte met de set Soft seedlings.

 In between a lot of things which needs to be done, working 32 hours again, taking some rest, cleaning and putting things from house of my parents-in-law here in a new place, I work on cards and put everything in cases to take with me to the mini craft market where I will be on this Saturday. I am looking forward to it to let everybody see my creations, and getting inspired. I worked with the set soft seedlings.

Geen opmerkingen: