maandag 26 juni 2023

Geluksstralen - Burst of happiness

Een tijdje terug deed ik mee met een uitdaging om een kaart te casen. Basis was de kaart uit de jaarcatalogus, daar laat je je door inspireren, ofwel door de kleuren, de manier van opbouw, het stempelset, soort papier etc. Je bent eigenlijk redelijk vrij er moet wel een element zijn dat er dan terug in komt. Ik koos ervoor om de achtergrond te nemen dat zijn namelijk een soort van zonnestralen. Ik heb daarvoor de Sunburst stans genomen, en in twee verschillende kleuren uitgestanst, met gevolg dat ik gelijk twee kaarten kon maken met net de wisselende kleuren. Vermits ik het design papier wou nabootsen maar geen geschikt had, heb ik gewoon de klavertjes uit Lucky clover erop gestempeld.

A while ago I had the challenge to case a card. Basis was a card from the year catalogue, where you then get your inspiration from either by using the same set, same paper, the technique, whatever. I took the background, I did not have the right design paper, so I cut out the paper with the sunburst die and in two colors so I could make two cards and to represent the dsp I stamped the clovers on it. 

Geen opmerkingen: