woensdag 25 oktober 2023

Kleurenkaarten challenge appelblauwzeegroen en roest - color challenge apple blue green and corrosion

 Ja ook nu weer een heel mooie kleurencombinatie, maar pfff druk bezig met een kaartenparty voor te bereiden nadat ik bijna twee maanden niet gehobbyed had dus het was even alle zeilen bijzetten voor dat event. Maar de uitdagingen aangaan vind ik ook leuk, en had me opgegeven dus greep ik even in de kast naar mijn bermuda bay cardstock wat ik als appelblauwzeegroen zie en voor koper heb ik het copper clay papier en de inkt gekozen. Ik heb de rendieren daarin gestempeld, met waterpenseel wat aangezet, de bomen dan in bermuda bay en ook een beetje met water aangezet. Een tekst erop en zo heb ik weer twee kaartjes die zelfs ook in de kerstvoorraad kunnen. Het hoeft niet steeds groen/rood te zijn voor kerst.

Yes again a very good combination of colors, but as I did not craft for about two months and lacking inspiration and now needed to prepare a craft market, I made first things for that market. But of course I love challenges, so I took my Bermuda bay cardstock, and for the copper the copper clay cardstock. I stamped the reindeer in copper clay, added more color with my water brush and the trees are in Bermuda bay also with a bit of water added to it. I love how they turned out so I have two more for my Christmas pile of cards.

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele mooie winter kaarten, toffe stempel van de rendieren.

Anoniem zei

Twee mooie kaartjes met deze kleuren. Mooi die herten! Mooi gemaakt. Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie kaarten, Caroline! Leuk om deze kleuren voor kerst te gebruiken!
Succes met het voorbereiden van de hobbyparty.
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Twee mooie kaarten met leuke stempels!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Je hebt twee mooie kaartjes gemaakt Caroline!
Groetjes Diny

chantal zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt,
Ik heb de kleur mogen kiezen maar sta nietbij in de link,
Groetjes Chantal

Nelleke zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, mooi hoe je gestempeld en gekleurd hebt. Groetjes Nelleke

!neke zei

Mooie kaarten in deze geweldige tinten !
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een mooie stempelkaartjes!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee mooie kaarten Caroline! Leuk gedaan in de KKT-kleuren, kerstkaartjes! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Laurespage zei

Heel mooi deze kerstkaartjes met leuke accentjes.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

leuke kaartjes voor het KKT Caroline!
Veel succes en plezier op je kaartenbeurs.
Groetjes
Nancy

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Een zeer mooie kerstkaart is dit geworden Caroline, leuke details met die rendieren.
Groetjes Yvon Doensen

Colien zei

Heel leuk geworden met die gave rendieren, mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
grtz Colien

Martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn je kaartjes geworden, mooi
blij dat je er bij bent deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Twee leuke kaarten zijn het.