maandag 15 januari 2024

Verjaardag Hanneke - Birthday Hanneke

Gisteren waren wij op verjaardagsvisite bij mijn schoonzus en vermits zij de kerstkaart van mijn pennenvriendin Anja had gezien (zie onderste foto) en zo enthousiast was, had mijn man gevraagd een kaartje in die stijl te maken. Met de kerst had ze al een kaartje gekregen met beren vermits ze dat papier zo mooi vond, dus een zijde van de kaart is ook nu weer met de beren, en de voorzijde van de kaart heb ik gevuld met mooi papier, herten en elanden. Ze vond de kaart heel erg mooi.

Yesterday we had to go to the birthday party of my sister-in-law. As she saw the Christmas card from my penpal Anja, and she was so enthusiastic about it, my husband asked me to make such a card for her birthday. She got a Christmas card with the bears as she loved those too, I put them again on the backside of the card, and on the front I added cute DSP and added some deer and reindeer to it. She was thrilled.

Geen opmerkingen: