vrijdag 31 mei 2024

Vakantie - Holiday

De laatste dag van mei alweer, de laatste dag van de mei challenge #acardadayinmay, deze keer met een eigen keuze. En ik gebruikte de kaart die ik ook voor de Prulleke challenge van geïnspireerd door vakantie maakte. Ik gebruikte hiervoor een retired set Next destination, ja velen onder ons beginnen aan hun vakantie weldra, ik moet nog even wachten.

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Geinsprieerd door... vakantie Stuur een foto van je creatie zodat ik hem kan delen tijdens de Facebook uitzending van 29 mei 2024 Live www.prulleke.nl prulleke.nl'

Last day of May, last day of the May challenge #acardadayinmay. This time with our choice, so I took the card which I also made for the Prulleke challenge, which was let inspire you by vacation. So I used the retired set Next destination to make this fun fold card. Love how it turned out.
 

Geen opmerkingen: