zaterdag 26 oktober 2024

Regen en zon - Rain and sun

Vandaag heb ik voor jullie nog eens een kaartje met de Umbrella days, deze keer heb ik het gecombineerd met de set Peaceful evergreens. Ja ik weet het, het is eigenlijk voor de kerst, maar ik vond het er wel bij passen. Deze keer heb ik ervoor gekozen om de paraplu, laarzen en jas te stempelen op papier en deze dan uit te knippen en op de kaart te kleven. Deze techniek wordt ook wel paper piecing genoemd. Ik vind het weer een heel andere uitstraling hierdoor krijgen. De achtergrond is opnieuw met de blending brushes gedaan.

Today I have another card with the Umbrella days, this time I combined it with the Peaceful evergreens. Yes, I know, it is mainly for Christmas but I think it fits here too. I used the paper piecing technique to stamp on cardstock and design series paper for the umbrella, jacket and the boots. I love how it turned out, it gives a different view again in comparison to the one I made this week. The background is again done with the blending brushes.

Geen opmerkingen: