zaterdag 7 december 2013

5 minuten kerst - 5 minutes Christmas

Tijdens het zoeken naar inspiratie kwam ik bij een demonstratrice in Duitsland terecht die echt prachtige grotere projecten maakt. Anja was bereid de beschrijving met mij en vele anderen te delen en ik ging dus deze week aan de slag met haar uitvoerige beschrijving en maakte onderstaand tasje. Het is een tasje met binnenin een klein envelopje waar je thee of zelfs een tegoedbon in zou kunnen stoppen, een klein doosje met een theelichtje. Ik heb met de Mosaic pons ook kleine kerstballetjes gemaakt en deze aan de flappen bevestigd. Ik liet het leuke design papier overal terugkomen en heb voor de rest met natural ivory papier gespeeld en bruine tinten om het wat ouderwets te maken. Ik heb ook de tekst Oh what fun uit de Christmas messages gebruikt en natuurlijk de gezellige pakjesavond uit de Nederlandse tekstenset. De kerstman vind ik zo mooi en de zinnen passen er perfect bij dat ik deze op de voorkant heb geplaatst. In plaats van een lintje als hengsel heb ik dus een papieren hengsel gemaakt en vastgezet met brads. Ik ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden.
 
 
 
As I was searching for some inspiration, I came across the blog of a German demonstrator who is making really nice bigger projects. So I asked Anja for the description which she shared with a lot of people, we thank her for that. I started this project this week and used the nice DSP paper, natural ivory paper and worked with a lot of stamps to make it a nice complete box with inside a little envelop where you can put in tea or a voucher, and a little box with a tealight. I made some little Christmas balls with the mosaic madness set. It took me quiet a while to finish it all, but I love the result, and you?

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat gaaf zo' n tasje. Su-Per gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Erna Logtenberg zei

Prachtig project heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Christa zei

Wow wat een gaaf project! Leuk dat je meedoet aan de SUperchallenges

De Stempelolifant zei

Gaaf hoor, zo'n soort of koffertje.
Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenges

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Wat een mooi doosje is dat zeg.

stempelfeest zei

Prachtig project zeg, heel mooi! Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges!
Groetjes Mariska

Krista zei

Leuk hoor ! Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges !

Anne-Marie zei

Mooi gemaakt en supergoed gebruik gemaakt van je Punchboard!