donderdag 5 december 2013

Waardebon - Voucher

Op aanvraag heb ik onlangs snel een waardebon gemaakt.Ik heb hem in de kerstkleuren gemaakt, met een labeltje van Just for you erop die ik met de Artisan label pons heb uitgeponst. Natuurlijk heb ik er een soort van envelop van gemaakt met de envelop punch board en binnenin achter een verhoogde strook mijn visitekaartje als ook het bonnetje erin gedaan. Op de bon een paar leuke producten van Stampin'Up! geprint met natuurlijk een leuk voorbeeldkaartje er ook op. Ben benieuwd wat de dame in kwestie van haar sintgeschenk vindt.
 
Recently I made a voucher for a lady for Santa. Of course I am curious what she will say about it when she receives it. I used the Love Labels and the Artisan Label punch and of course the envelop punch board to make it a kind of an envelop. Inside I put my card and of course a little piece of paper with some products of Stampin'Up! on it and a nice example card. Hope she will like it.

Geen opmerkingen: