dinsdag 22 april 2014

Workshop Box - Tags

Vandaag een workshop gehouden met een paar creatieve dames. Opnieuw het doosje van een tijdje terug met minikaartjes erin. Doch eerst wil ik jullie nog een doosje laten zien dat ik dit weekend maakte voor pasen met de scalloped tag topper punch en de set Baby we've grown. Hier passen in elk geval kleine paaseitjes in.
 
De dames maakten vandaag wel twee heel bijzondere doosjes. Gina maakte een prachtig doosje voor haar vader die 75 wordt en waar ze later een geschenkbon in kan doen. En Magda maakte een doosje als verrassing voor haar toekomstig kleinkind. Beide zijn dus heel apart. En vermits er ook een vraag was hoe kan ik kleine labeltjes maken en hoe begin ik eraan, wat kan ik erop zetten, gingen Matty en ikzelf even aan de slag met kleine labeltjes voor diverse gelegenheden.
 
 
 
 
Today I am holding again a workshop for two creative ladies who want to make little boxes and know ideas for tags. But first of all I want to show you all my Easter box I made with the scalloped tag topper punch.
The ladies made very special boxes, Gina made one for her father who is celebrating his 75th birthday and Magda made a cute box for her unborn grandchild. Both are adorable. And as the ladies wanted to know how can you make labels and how can you decorate them, Matty and myself made some small examples for them. We all had a nice time in doing so.
 

Geen opmerkingen: