maandag 14 april 2014

You make the world a better place

Ook ik heb weer eens een doosje gemaakt, deze keer niet met de envelop punch board maar met de scallopped tag topper punch en met design papier. Het voorbeeld zag ik bij Pootles waar ik toch echt wel heel veel inspiratie iedere keer haal. Zij maakt eenvoudige filmpjes ook zodat je kan zien hoe de projecten worden gemaakt. Dus voor meer info verwijs ik jullie naar haar blog. Hebben jullie nu ook echt zin in deze pons, aarzel niet en geef mij een seintje en ik zet hem op een bestelling. Het labeltje heb ik gemaakt met de Starburst sayings bundel.
 
I also made a little box as I saw the example on Pootles her blog and I adore her way of making things. She always makes good descriptions and movies so hop over to see more on her blog too. The label was made with the Starburst dayings bundle.

Geen opmerkingen: