donderdag 19 juni 2014

Oh happy day envelop

Een kraft envelop die ik een tijdje terug maakte met de envelop punch board wachtte nog steeds op een verdere afwerking dus toen ik deze terug tegenkwam, heb ik er de mooie grote tekst van Starburst sayings en de petite petals opgeplaatst. Nog een paar kleine steentjes en deze envelop kan dienst doen als geschenkenvelop voor een verjaardag. En toen kon ik het niet laten en heb ik gelijk ook een rode envelop verder aangekleed.

A kraft envelop I made awhile back with the envelop punch board was still waiting to be finished. So when I found it back I put the big text of the Starburst sayings on it and added some petite petals and some little stones. So this envelop can be used as a gift envelop for a birthday. And then I could not resist and have changed a red envelop too into a nice gift envelop.

Geen opmerkingen: