zondag 1 juni 2014

Zonnebloem - Sunflower

Gisteren heb ik een voorbeeldkaart gemaakt voor de workshop kaartjes maken van Stichting Steunpunt Terneuzen waar ik vrijwilligster ben. Deze keer heb ik gespeeld met de mosaic pons en heb ik een zonnebloem gemaakt naar een voorbeeld dat ik ooit op Pinterest vond. Natuurlijk mocht een labeltje niet ontbreken en een klein accentje groen van de vogelpons geeft het weer iets extra's. Ik ben benieuwd hoeveel dames deze kaart zullen maken of dat ze er toch een eigen draai aan zullen geven de komende woensdag. 
Yesterday I made an example card for the workshop card making of Stichting Steunpunt Terneuzen where I am a volunteer. I used the mosaic punch this time to make this sunflower which I had seen on pinterest in the past. Of course a label with a little green accent from the bird punch was needed too. I am curious what the ladies will make of it, if they will use their own inspiration of make it the same.

Geen opmerkingen: