woensdag 24 september 2014

Paarse bloemen - purple flowers

Ik zou het bijna vergeten, maar de scalloped tag topper punch is en blijft nog steeds favoriet hoor en af en toe maak ik nog eens een kaartje met deze sluitingstechniek en ik probeer dan steeds weer een andere combinatie qua kleuren. Deze keer maakte ik de achtergrond dus zelf met de flowershop en plaatste daarop de kleine petite petals met een klein steentje dat ik eerst bewerkte met de blendabilities zodat het de kleur heeft die in de kaart terug komt namelijk het wisteria wonder. Daar ik af en toe toch wel de voorkeur heb voor een nederlandse tekst, koos ik ook hier weer voor de leuke tekst van een ander merk, maar die zo sprekend is en altijd past voor een verjaardag.
I would almost forget it, but I still love the scalloped tag topper punch and once and awhile I make a card with it in my favorite closing technique and I always try new colour combinations. This time I made the background myself with the flowershop set and put the little petite petals on top of it, I also used some rhinestones which I first gave some extra colour with the blendabilities in the colour wisteria wonder. As I adore dutch textes I used the nice text from another brand.

Geen opmerkingen: