vrijdag 13 maart 2015

Su-per-Challenge 80 - Case it

Bij de Su-per-challenges blog zag ik een leuke challenge voorbij komen. Een kaart casen. Je mocht kiezen om het kleurenschema, of layout of de embellishments of de stempels te gebruiken. Prima, ik wou nog een babykaart maken als vouwkaart dus waarom zou ik dat niet gaan combineren met de stempelset Zoo babies en de tinten roze gebruiken. Zo gedacht, zo gedaan. Ik ging aan de slag en dit is het resultaat. De voorkant heb ik eenvoudig gehouden, hiervoor heb ik de celebrate today set gebruikt. Voor de beschrijving van hoe je een dergelijke kaart opbouwt, verwijs ik naar het filmpje van Bastelhexen.

At the Su-per-challenges blog I saw a nice challenge, casing of a card.  One could work with the layout, the colours, the embellishments or the stamps and make your own project. As I wanted to make a baby example with the folded card technique I found at Bastelhexen I decided to work with the zoo babies and of course pink colours. The outside is kept simple. I worked with the celebrate today set.

3 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Een hele mooi kaart geworden! Wat een werk heb je verricht aan de binnenkant, heel erg leuk gedaan! Bedankt voor het casen van mijn kaart bij SU-per Challenges!

Yvonne Rijk zei

wat een prachtige kaart is dit geworden. Ik heb de letterstempels ook maar of me dit lukt. Ik ga eerst het filmpje van bastelhexen maar eens bekijken.

Krista zei

Leuk gedaan Caroline. Bedankt voor het meedoen met SU-per !