zaterdag 21 maart 2015

Vurige explosie box - fiery explosion box

Afgelopen donderdag was mijn echtgenoot jarig en vermits hij moest werken en ik de dag erna solliciteren, wordt het nu pas gevierd met familie en vrienden. Hij kreeg natuurlijk wel een geschenkje van mij hé. Dit is het geworden. Hij is sinds kort een brandwacht en was is er dan toepasselijker dan een explosie box met als thema brandweer. De mooie stansen haalde ik bij Jacobi. De vlammen komen van een set waar gitaren bij zaten, ik vond dat wel toepasselijk. En vermits hij van ijs en chinees houdt, heb ik op de labels ijsjes en chinese tekens geplaatst, als tegoedbonnen voor ijs en chinees natuurlijk. Een papieren brandweerwagen mocht niet ontbreken binnenin. Hij was in elk geval heel erg verrast toen hij dit zag. Verjaardagsverrassing was dus gelukt.








Geen opmerkingen: