woensdag 11 mei 2016

Koeien - cows

Eens een ander thema, ik had koeien nodig en helaas Stampin'Up! heeft ze niet. Maar gelukkig had ik wel stansen van een ander merk en ik wist gelijk hoe ik het zou afmaken, de sheltering tree set en de wild about flowers voor de mosjes, waren ideaal om dit tafereeltje op te bouwen. Nu maar hopen dat de boer voor wie de verjaardagskaart is, het ook een mooi geheel vindt. Het is steeds weer een uitdaging om iets toepasselijks te vinden. Ik ben met meer projecten bezig, maar nog even geduld, die zien jullie volgende week nadat mijn verjaardag is geweest.
Another theme this time, cows, not from Stampin'Up! but I needed them for a farmer's birthday so I used some dies from another brand. But I knew immediately that I would do a scene with the sheltering tree and the wild about flowers for the grasses. I am curious how he will find this scene. It is always a challenge to find something suitable. I am also working on other projects but you will see those after my birthday next week.

Geen opmerkingen: