zondag 15 mei 2016

You always make me smile (step card)

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een paar nieuwe spulletjes die ik ondertussen in huis heb. Een prachtig hostess set met oa de mooie kikker, Pop of Paradies set met een statige flamingo en een set uit de lente catalogus namelijk In the meadow. Zo kon ik op mijn trappenkaart voor jullie een tafereeltje opbouwen met een soort van vijvertje vooraan, en verderop mijn favoriete bergen. Benieuwd wat jullie ervan vinden. De nieuwe kleuren die ik gebruikte zijn flirty flamingo, emerald envy en dapper denim. Echt weer een prachtige kleurencombi die wij krijgen dit jaar.
Today I show a card I made with some new stuff I got already. I build up a step card with a little scene of a pond in front where I used the flamingo from the Pop of Paradies set, and the frog from the hostess set. And in the background my favorite mountains, I used the In the meadow set which stays in the next catalogue. I used some new colours flirty flamingo, emerald envy and dapper denim, really we get a very nice colour combo again this year.

1 opmerking:

Marfien zei

Leuk met je nieuwe spullen erbij, mooie kleurtjes hè, ben vandaag ook lekker bezig geweest . . .