dinsdag 5 juli 2016

Aparte verjaardagskaart - special birthday card

Voor mijn verjaardag had ik een aparte verjaardagskaart gekregen van Claudia in haar lievelingskleuren zwart/rood/goud en met de grote ananas erop. Zij wist dat ik in die set weinig zag, dus vond ze het wel heel leuk om dit voor mij te maken. Een mooie grote kaart is het geworden, heel stijlvol. Ja, dan kon ik niet achterblijven, ik weet dat zij een hekel heeft aan de uilen pons, zij vindt er niks aan. En die teddy en die cupcake uit de nieuwe catalogus, nee dat zag ze ook nog niet zo zitten. Ja, dan ging ik aan de slag om te bewijzen dat je met dit alles toch best een heel leuke kaart kon samenstellen. Aan de buitenkant gebruikte ik dus de mooie bomen embossing folder, een takje van de tree builder pons en natuurlijk de uilen pons. De achtergrond werd nog even gesponst voor wat extra kleur. En dan de binnenzijde, die wou ik ook apart maken, met de andere elementen. Ik koos hier voor de mooie teddy beer, ik vind hem bijna levensecht met een paar ballonnen in zijn armen en de cupcake aan de andere kant want ja een zoetekauw is zij wel. De tekst komt uit onze Nederlandse set.
For my birthday I got a card from Claudia in her colours red/gold/black, she knows that are not really my colours. And the pineapple from the new catalogue was not really my kind of stamp. But the card was very big and very nice, a card with style. I could not resist then to make a birthday card for her with the elements she dislikes. She really hates the owl punch, she does not like that owl at all. So I showed her that with the nice tree embossing folder, a little branch from the Tree builder punch and the owl punch you can build up a nice card front. Of course the inside was a joke as well as she did not see the use of the teddy bear and the cupcake, so I used these elements too. She had a good laugh when she got the card.

1 opmerking:

Marfien zei

Wat een geluk dat er zoveel verschillende smaken zijn . . .