maandag 17 oktober 2016

Doopsuiker doosje - Sugar beans box

Ik kreeg onlangs de vraag om een aantal voorbeelden te maken voor doopsuiker. Wow, niet eenvoudig, hoewel er wel ideetjes kwamen. Een ervan laat ik jullie vandaag zien, een heel eenvoudige die de moeder zelf zou kunnen maken en dit zonder al te veel extra tools te moeten aanschaffen. Ik koos voor de prachtige cable knit embossing en het lieve hertje uit de Made with love set. Ik heb een paar accentjes ook dezelfde roze kleur gegeven met de blender pen. Ik ben benieuwd of het in de smaak zal vallen.
Recently I got the question to make some examples for sugar beans. Wow, I was trilled, not easy, but I came up with some ideas. Today I show you one, a very simple one so the mother could make it herself and without buying too much. I chose the very nice cable knit embossing in combination with the cute little deer from the Made with love set. I gave it some accents in the same flirty flamingo colour with the blender pen. I love it, curious what she will say.

1 opmerking:

Joke sk zei

In two words ..... awesome , Beautiful.
How do you make it?
Greetings from the Netherlands, Zevenbergen,
Joke sk