maandag 3 oktober 2016

Schuifkaarten baby - slidercards baby

Vandaag een drukke dag op het werk dus eenmaal thuis even ontspanning zoeken en dat doe ik het liefst in mijn hobbyruimte. Vandaag heb ik even drie schuifkaarten met thema baby gemaakt. Ze verschillen niet veel, eigenlijk hoofdzakelijk op kleuren zodat een collega kan kijken of zijn vrouw het iets vindt en welke kleur dat dan wordt, dat is nog een raadsel voor mij. Heb ondertussen goed mijn draai gevonden in deze kaarten, dus er zullen er zeker nog meer volgen. Ik werkte vandaag met de Something for baby set en de Frosted medallions, wat is dit een mooi set als achtergrond. En de teksten komen uit de Baby bear set en Made with love.
I had a busy day at work, so when I came home I searched for some relaxing moments and I love to go in my craft room then. I made three slider cards with theme baby. They are almost the same, difference is mainly in the colours. I made them as an example for a colleague to see if he and his wife would love it. I love to make those cards and I am sure more will follow. I used the Something for baby set and the Frosted medallions. The textes are from the Baby bear set and the Made with love set. Curious if you like them.

Geen opmerkingen: