vrijdag 28 april 2017

Geschenkdoosje - Giftbox

Vandaag laat ik jullie een geschenkdoosje zien die ik op aanvraag heb gemaakt voor een eerste communie. Vraag was om in het doosje geld te kunnen geven, dus maakte ik een vrolijke shadowbox met vooraan een mooie grote roze bloem en binnenin verschillende bloemetjes gemaakt met de Oh so succulent set. De bloem vooraan is al een van de nieuwste catalogus, een soort van margriet, echt een mooie bloem. Binnenin heb ik dan nog een envelopje gemaakt zodat het geld daar makkelijk in gestopt kan worden. Ik ben benieuwd of ik aan de verwachtingen kan voldoen.
 Today I show you a gift box I made on demand. It should be to give money to a girl, so I chose pink colours, a bright and big flower on front, a flower which is in the newest catalogue. Inside I used the Oh so succulent set and to put the money in I made a little envelop with the Envelop punch board. I hope the little girl loves it.

Geen opmerkingen: