vrijdag 21 april 2017

Neverending flowers and birds

Onlangs heb ik een vriendin getoond hoe zij een neverending kaart kon maken, terwijl zij aan de slag ging, startte ik ook met mijn kaart alleen deze kwam niet ten einde. Vandaag vond ik de tijd om hem af te werken en dat met sets die allemaal nog een jaartje langer bij ons blijven. Twee vliegen in een klap namelijk gelijk een mooi voorbeeldje voor de open dag, want ja hoor dames, hij komt er weer de nieuwe catalogus en de gezellige open dag. Hou de blog in de gaten. Ik koos voor de mooie set met de vogels Best Birds en heb deze dus vooraan op de kaart geplaatst en vervolgens de kleinere vogeltjes ook binnenin. Binnenin ging ik dan aan de slag met Hopeful thoughts set, een fijn bloemetje dat mijn hart blijft vertederen. En op de laatste draai, daar gebruikte ik de Wild about flowers voor, ook een set dat ik nog steeds heel veelzijdig vind. Benieuwd of jullie deze kaart ook weer leuk vinden.
Recently I showed a friend how to make a neverending card and I started mine too but I never ended it so today I did it and chose four sets which will last for another year. On the front we have the Best bird set which is lovely and has matching dies, the little birds I used then on the first turn too to put them on the branches of the Hopeful thought flowers. I love that set because it is so delicate, the second turn I worked with that set too and the last turn I used the Wild about flowers and as I had some white I used a die from the Dragonfly dreams set, the little bugs fits well here. Hope you like it as much as I do.

Geen opmerkingen: