maandag 26 maart 2018

Celebrate techniek met Stamparatus

Recent heb ik onze nieuwste tool de Stamparatus binnengekregen. Ideaal om op vaste afstand dezelfde tekst te stempelen en vooral heel geschikt om batch werk te doen. Ik speelde hier met de tekst uit de SAB set en heb deze de eerste keer dus in het groen gestempeld, vervolgens niet meer herinkt en twee keer er onder gestempeld en dit door het deksel van de Stamparatus gewoon een gleufje te verzetten en dat twee keer. Ik vind het te gek, en weet zeker dat ik er nog meer mee ga experimenteren. De bloem heb ik ingekleurd met alcohol stiften, niet van Stampin'Up! maar ook zij hebben tegenwoordig heel goede alcohol stiften.
Recently I received our newest tool the Stamparatus. Ideal for stamping of text in equal distance but also for a lot of batch work. I used a set from the SAB and stamped in green, not reinking and then just putting the lid one hinge down and again one hinge down. I love it and I am sure more experimenting will be done. I colored the flower with alcohol markers, not from Stampin'Up! but they now have good ones too.

Geen opmerkingen: