dinsdag 6 maart 2018

Harten - Hearts

Dit jaar heb ik voor het eerst meegedaan met de "Niet plakken maar smakken" leuze van de post namelijk je kon op 13 februari je valentijnskaarten gratis versturen mits je in plaats van een postzegel een paar lippen op de envelop zetten. De lippen zijn niet van Stampin' Up! de rest natuurlijk wel. Er werden vier kleine kaartjes verstuurd met de nieuwste embossing mal en waar ik later met de daubers wat extra kleur op aanbracht. Vervolgens heb ik ook 18 kaarten met grotere harten verstuurd. De kleine hartjes die je op die kaarten ziet, heb ik ook met de daubers gemaakt, nadat ik eerst een sjabloon had gemaakt met een hartenpons. Alle ontvangers waren heel blij.
This year I also send free cards on 13th of February, if you would place some lips instead of a stamp you could send for free to your valentine. I made 4 little ones with the small cards and the newest embossing folder which I then colored with the daubers and put little hearts on it. The little hearts I made using a punch to make a mask for the cards I used on the other cards. I send 18 of those big heart cards. All the receivers loved them.

2 opmerkingen:

Margo zei

Geweldig leuke kaarten ! Altijd leuk om een lieve kaart te ontvangen !
Groetjes
Margo

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi geworden !