zaterdag 16 juni 2018

Triple gefeliciteerd - Triple congratulations

Een aantal dagen geleden werkte ik ook al met de triple techniek in combinatie met de Falling flowers set. Deze keer heb ik met de inktpass gewerkt, heb de bloemen apart gestempeld en uitgestapt en heb dus deze nog eens bovenop de triple kaart gekleefd. Het geeft weer een heel andere uitstraling. En ik heb het voor jullie in diverse kleuren gedaan, het zijn ook nu weer nieuwe Colors namelijk Call me Clover, Lovely Lipstick en Grapefruit grove en Mango melodie. Ik weet nog niet of ik een voorkeur krijg voor een bepaalde kleur, ze zijn allemaal heel vrolijk.
A few days ago I used the set Falling flowers but used the markers to color the swirls. Today I used the ink pads of different new colors: Call me clover, Mango Melody, Lovely Lipstick, Grapefruit Grove. I have stamped the flowers separately and used the dies to cut them so you get a totally different look. The Dutch text is from one of our newest sets with a bit for everything.

Geen opmerkingen: