maandag 25 juni 2018

Triple Love

Wij houden echt van wat wij doen, wij delen datgene waar wij van houden, wij helpen anderen om van hun creativiteit te genieten ... op deze manier proberen wij het verschil te maken. Dit is de leuze van Stampin' Up! en die heb ik hier vandaag voor jullie in een kaart met de triple techniek uitgewerkt.  De randen heb ik gestempeld met de set Southern serenade, een setje dat ik zeker ook vaker zal gaan gebruiken. Weldra is het zover en kan je al die creativiteit weer bewonderen en zet ik mijn deuren open om jullie te laten kennis maken met de nieuwe spullen. Zet 7 juli in je agenda.
We love what we do, we share what we love and we help others enjoy creativity and worthwhile accomplishments ... in this we make a difference. And what a difference we make. A nice saying of Stampin' Up! and so I used it this time on a card with the Triple technique where I used the Southern serenade for the borders. A set which I will be using more in the future. And soon I will show it to everybody again as I will be holding my open house on 7th of July.

Geen opmerkingen: