maandag 13 augustus 2018

Olifantdoosjes - elephant boxes

De olifantjes zijn ook heel leuk om op een doosje te verwerken voor bijvoorbeeld baby sokjes. Deze keer heb ik voor het doosje een net iets donkerdere tint genomen, en de Lovely as a lipstick is een mooie kleur die combineert bij Flirty flamingo. De bloemen komen uit de set met de mooie dromenvanger en de tekst opnieuw uit de Mooiste momenten. Deze keer koos ik voor elk doosje een andere pons voor de tekst. Ik heb geen idee naar welke pons mijn voorkeur uitgaat, jullie?
The little elephants can be used very good on little boxes too to give a newborn eg baby socks. I used different punches for the text and I must say I do not know what I love the most, perhaps you have a preference. And the flowers are from the beautiful set World of dreams with the dreamcatcher.

2 opmerkingen:

Margo zei

Ach wat schattig !
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

zo lief! Ik vind het mooist met de 2de pons denk ik.