zondag 19 augustus 2018

Theedoosjes - tea boxes

Vandaag een paar theedoosjes voor jullie, ik maakte dit onder andere als voorbeeld voor mijn open dag maar vooral als klein verjaardags geschenkje voor een vriendin. Ik heb voor de zijkanten de set You're inspiring gekozen. Bovenaan heb ik de nieuwste weet Time for tea gebruikt waarbij ik het kopje uitgestanst heb met de bijhorende stans. De blaadjes er achter heb ik mooi van binnenuit naar de buitenrand gestempeld. Ik ben heel tevreden met het resultaat en de ontvanger vond het ook heel mooi, kleuren die haar bevielen, want zij houdt niet van groen.
Today I have some tea boxes from paper I made for you, they were examples for my open day but also a little gift for a friend. She does not like green, so I chose Mango melody and Calypso coral as base. I took the seat You're inspiring for the flowers and on the lid I used the set Time for tea. I used the dies to cut out the little cup and I love the whole.

Geen opmerkingen: