woensdag 27 maart 2019

Bordeauxrood en perzik oranje (KKT)

Vandaag doe ik eens mee met het Kleuren kaarten team, zij hebben deze maand de uitdaging om een creatie te maken met de kleurencombinatie bordeauxrood en perzik oranje. En toen ik een tijdje terug een workshop gaf, zagen deelnemers deze creaties van mij en Crea Nancy meende dat het past bij het thema van deze maand van kleuren kaarten team. Vandaar dat ik vandaag eens mee doe. Ik heb vooral gewerkt met het sponsen met inkt en een eigen gemaakt sjabloon en een hostess set van Stampin' Up! Ik vind het een vrolijk geheel geworden.
Today I show my examples I made for a workshop in the colors of a theme which a Color card team this month had. It should be a combi of Bordeaux red and peachy oranje. And some participants of my workshop told. me that those examples fit well. I used sponges and ink and just one hostess set. I love to view them all on one picture.

22 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

superleuk dat je vandaag meedoet met het KKT Caroline!
Volgende maand perzikoranje met ...,
vind je vast in al je inktjes en papiertjes de nodige materialen om weer mee te doen! Je zal zien, echt super!
groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

wat een supertoffe reeks heb je gemaakt ! je bent er helemaal los mee gegaan ! helemaal top !
fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

chantal zei

Je eerste keer en met wat een reeks kaarten....
Ze zijn leuk
liefs Chantal

Marfien zei

Leuk dat je ook meedoet, pas op, je raakt verslaafd :-) wij hebben de kaartjes in het echt gezien en ze zijn tof!
Meedoen is voor jouw een makkie, je hebt echt alle kleuren in huis en als je vaker meedoet heb je ook een mooi voorbeeld in kleurverloop voor een demonstratie

Jantine zei

Wat leuk om je voorbeeldkaarten te zien, ik had al her en der gelezen dat ze zo mooi in de KKT-kleuren waren.
Mooie kaartjes en welkom bij het KKT :-)
groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes in de kleuren van het KKT, super leuk!

Groetjes, Merit en Annemarie

Linda zei

Wauw een hele reeks met de KKT kleuren! mooi hoor.
Ik vond 1 kaart al erg moeilijk ;)
Groetjes, Linda

Petra-loves-paper zei

Goed dat je luisterde naar Nancy hihi, je kaarten zien er erg mooi uit en perfect voor het kkt, groetjes Petra

Mariken zei

Jeetje, wat heb je een collectie mooie kaarten gemaakt! Heel tof en jij kunt even vooruit!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, wat een mooie serie in de KKT-kleuren Caroline! Zo is je voorraad meteen goed aangevuld! Groetjes, Yvonne

!neke zei

Hele mooie reeks !

Sarah zei

Goede tip van Nancy! Mooie reeks!

Marijke zei

Nou dat zijn heel wat kaartjes! Ik was al blij met drie! Maar een mooie serie! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Caroline,

Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
Welkom in het KKT! Jouw kaartjes passen inderdaad bij de kleuren van deze maand.
Hopelijk neem je ook verdere uitdagingen aan met combinaties die je nog niet op voorraad hebt!

Liefs,
Nancy

Rhodé zei

Leuk dat je ook meedoet! Je hebt een leuke serie gemaakt in de gevraagde kleuren!

Ellen zei

Jij hebt echt een hele serie gemaakt voor het KKT! Hartstikke leuk zijn ze. Doe je de volgende maand weer mee? Ja toch zeker!

Femminde zei

Wat een super serie!!
Tot de volgende x !!
Groeten van Femminde

Ans S. zei

Wat een super mooie serie kaartjes in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Prachtig zeg, zoveel kaarten! En leuk dat je meedoet bij het KKT.

Rosina zei

Heel mooi deze serie gestempelde kaartjes in deze KKT kleurtjes Caroline...TOP!!!
groetjes Rosina

Creatiels zei

leuke reeks kaartjes heb je gemaakt. mooi gedaan
groetjes
Els

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie serie! Ik heb even goed gekeken maar ze zijn allemaal ook nog een beetje verschillend. Knap!!