maandag 18 maart 2019

Lief haasje - lovely bunny

Ik vind dit haasje heel erg lief, jullie ook? Ik heb deze keer de buitenrand van het sjabloon gebruikt, vermits ik het al gebruikt had om te sponsen heb ik er nu nog wat extra accenten op aan gebracht met een ander kleurtje, en dit vervolgens bovenop de kaart gekleefd en in het middenstuk stempelde ik dit lief haasje. Ik heb deze keer voor een lente tekst gekozen.
I love this bunny, he is so sweet. This time I used the outer part of the template, of course I had used it for sponging so I added some extra accents with an other color and then I put it on top of the card and in the middle I stamped the bunny. This time I chose for a spring text.

1 opmerking:

Angelique zei

Wat een lief kaartje met het schattige haasje.
lieve groetjes Angelique