donderdag 20 juni 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 25)

Misschien niet zo goed te zien, maar deze keer heb ik in plaats van goud gewerkt met koper embossing poeder. En natuurlijk ook een koperen randje. Dit in voorbereiding op de kaarten challenge volgende week woensdag waar ik koper en kobaltblauw moet gebruiken. Een ware uitdaging vermits ik niet veel koper in huis had.
Probably not that well to see but this time I worked with copper instead of gold embossing powder. And of course a copper piece of paper. This is in preparation for a challenge on another website I will be attending next Wednesday and we should use cobalt blue and copper. Really challenging for me as I do not have that much copper in my home.

10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Dacht gelijk aan het Kkt toen ik dit mooie kaartje zag!
Fijne donderdag
Nancy

!neke zei

Super mooi !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart!!
Inderdaad ik moest gelijk ook aan KKT denken...pfff wat een opdracht he, koper we hebben het hele huis afgezocht, maar gelukkig wat gevonden.

Leuk dat je ook deze week weer meedoet bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtig met dat goud ! Groetjes, Enny

marian zei

erg mooi deze kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Heel mooi deze chique kaart Caroline!
Groetjes Diny

Rosina zei

Prachtig is je kaartje Caroline, een heel goed idee voor de kleurenuitdaging van volgende week...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Wat een mooi kaartje Caroline!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Suzan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jantine zei

Prachtige kaart, Caroline. Deze had je makkelijk voor volgende week kunnen bewaren, voor het KKT. Koper is bij mij ook zoeken geblazen...
Groetjes
Jantine