vrijdag 28 juni 2019

Vogelhuisjes - Bird houses

Onze nieuwe zeshoekige stansen lenen zich tot het maken van een mooi vogelhuisje. Ik heb gebruik gemaakt van Crumb cake cardstock en ik heb dit eerst uitgestanst, vervolgens heb ik met Soft suède en de stempel Birch erop gestempeld om het een soort van natuurlijke look te geven. Het was wat puzzelen en uitdenken wat ik wou doen en hoe ik het wou opbouwen. Met een ronde pons heb ik het rondje uitgekotst zodat het vogeltje erin kan zitten. De vogeltjes komen uit de Bird ballad design series paper, dat is zo mooi dat je geen kunstenaar hoeft te zijn en zelf hoeft te kleuren, alleen maar knippen en dan een mooi geheel ervan maken. Weer een creatie klaar voor de open dag, nu is het maar een weekje meer, dus noteer alvast zaterdag 6 juli.
Today I made a little bird house with our very nice six sided stitched dies. They are really beautiful. I used Crumb cake cardstock and Soft suede ink to put the Birch stamp on it to give it a natural look. I had to think how to build up the house but I must say I am very pleased with the result. The birds are from the bird ballad design series paper which is really nice even for somebody who cannot color so you can cut the birds out and use them on whatever project you want. Just one more week and I will open my doors and show all those creations.

Geen opmerkingen: