maandag 8 juli 2019

Doosje met vogels - Box with birds

Deze achthoekige doos heb ik onlangs bij een andere demonstratice Monica Weiss gezien en ik wou het ook eens proberen. Dus zo gezegd zo gedaan, ik heb er voor gekozen het in Granny apple green uit te werken en er met een iets donkerder groen de blaadjes uit de set Free as a bird op te stempelen. En vervolgens was het vouwen, en nauwkeurig werken, het is niet 100% achthoekig geworden, maar ik ben wel tevreden met het resultaat. Ik heb de vogeltjes die ik ooit al gekleurd had en uitgesneden er verder op verwerkt. Je kan het natuurlijk ook met vlinders uitwerken of elk andere stempel in je bezit.
 A while back I saw a very nice nice box made by Monika Weiss and I had to try it too. She made it in white I wanted to make it in Granny apple green and stamped the leaf from the Free as a bird set on it. It was not that easy to fold and have it completely as a 8 corner box but I am satisfied. I used the birdies I colored before and gave them a place on the box too. I love how it turned out.

1 opmerking:

Stampin with Liz Design zei

Heel erg mooi geworden! Dat is vast een heleboel vouwwerk, maar het resultaat mag er zeker zijn! Groetjes Linda