donderdag 9 januari 2020

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 2)

Ik vind het nogal vroeg in het jaar om al heel typische kerstkaarten te maken, dus ik ga nog even verder met de bundel Sip sip hooray ook al behoort die nu tot de retired sets. Ik heb vandaag hiermee terug een kaartje gemaakt dat ik eind van het jaar voor kerst kan gebruiken. Ik heb hier vooral met perzikkleuren gewerkt, wat ik heel erg mooi vind hierbij. Dus cardstock en inkt zijn Grapefruit Grove, voor wat extra sprankelend effect heb ik dus de tekst in Poppy Parade gestempeld. Het blaadje is in Mossy green.
I still think it is very early to start making Christmas cards so I thought I would go further with some cards with the bundle Sip sip hooray although it is retired now. You will see more examples the coming two weeks. I used the colors Grapefruit Grove, Poppy Parade and our Mossy green, which I love as it is so nice dark green.

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, wat een leuk idee Caroline mooie kaart en kleuren.
Fijne dag groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

een hele leuke vrolijke kaart!!
Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel gezellige kaart om op de feestdagen te proosten Caroline.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

Rosina zei

Een heel mooi feestelijk kaartje om op de feestdagen te proosten Caroline...

lieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

gerrie zei

Te laat wilde ik deze set hebben, wat is tie mooi geworden met deze kleuren Caroline, zoiets kan je toch ook als verjaardagskaart gebruiken.Het is ook een CASkaart, supermooi.
Groetjes, Gerrie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de perzikkleur
mooi de champagneglazen
groetjes ellen

Marijke zei

Is inderdaad een feestelijk kaartje en kan je altijd gebruiken! Wel leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtige kleur, en die kaart kan je eventueel ook nog voor Nieuwjaar sturen ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Leuke kaart in mooie kleuren!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Feestelijke kaart !
Leuk idee,
Groeten Ineke
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

jammer dat die set zo snel retired is. Ik vind het een hele mooie, jaar rond bruikbaar, voor allerlei feestelijke gelegenheden en allerlei kleuren feestelijke drankjes...
groetjes
Nancy 52WTC

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart is het zo geworden, Caroline!