woensdag 29 januari 2020

Kleurenkaartenteam zwart groen - Color card team challenge black green

Condoleance kaarten maakt niemand graag maar af en toe toch wel noodzakelijk en hier dacht ik aan toen ik de challenge van het kleurenkaartenteam zag. Nee niet het voorbeeld zoals zij het plaatsten want dat is nogal erg fleurig in groen en zwart. In elk geval vind ik dat het mooi is om een stemmingsvolle kaart te maken met de nieuwste set Positive thoughts waar ik de blaadjes in twee tinten groen stempelde en een gesponste rand maakte. De tekst komt uit de set Tijdloze tulpen.
Nobody loves to make condoleance cards but we need them from time to time. So when I saw the challenge from the color card team I thought I could make one, although the picture as example did not give that sentiment. I used the set Positive thoughts were I used the leaves in two tones of green and I sponged some green too. The text I took from the Tijdloze tulpen set.

22 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi en stijlvol. X

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart!!

liefs Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Hele mooie en stijlvolle condoleance kaart.
Groetjes, Anita

Marfien zei

Mooi condoleance kaartje, de takjes lenen zich er goed voor

Marijke zei

Een mooi kaartje! Ik zou ook niet snel aan een condoleance kaartje denken met deze kleuren maar het is wel erg mooi geworden!Zo zie je maar dat je daar eigenlijk alle kleuren voor kunt gebruiken!Mooi gedaan! groetjes Marijke.

Margreet zei

Toevallig ben je de 2e die ik bezoek die condoleancekaartjes heeft gemaakt. Ook hier vind ik ze heel erg mooi geworden.
xxx Margreet

chantal zei

Stijlvolle kaart, ik had niet aan een condoleancekaart kunnen denken bij deze kleuren
Liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

Mooie KKT kaart met een zachte uitwerking van het groen,groetjes Petra

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart voor de KKT. Echt super, maar wel veel wit ze zien.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Jantine zei

"Grappig" (raar woord in combinatie met rouwkaarten, vandaar de aanhalingstekens) dat diverse mensen rouwkaarten gemaakt hebben in de kleuren van deze maand. Ik had het niet bedacht, vooral door de inspiratiefoto denk ik.
Maar deze is ook prachtig.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een super mooi stemmig kaartje. Meer heeft het niet nodig.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

heel mooi rouwkaartje, ben gek op je takjesstempel!
Nancy

gerrie zei

Prachtige rouwkaart met mooie tekst.
Groetjes, Gerrie.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie en stijvolle kaart Caroline! De KKT-kleuren zijn heel mooi zo.
Groetjes, Yvonne

www.thecreativeteacup.nl

Rosina zei

Prachtig dit condoleancekaartje Caroline...heel mooi die gestempelde tak in verschillende tinten, mooie tekst erbij..heel stijlvol!!!

groetjes Rosina

Grietje zei

Ik dacht in errste instantie ook aan een condoleance kaartje bij deze kleuren, het is uiteindelijk kerstkaart geworden. Die van jou zijn heel stijlvol geworden.

Groetjes Grietje

Margo zei

Wat een mooie en elegante kaart !
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Caroline,

Goed idee om deze kleuren voor een rouwkaartje te gebruiken... mooi zo...

Liefs,
Nancy

!neke zei

Prachtige kaart !
Groeten Ineke

martina's kaartjes zei

een hele mooie, geslaagde kaart is dit geworden !
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina

GerJanne zei

Mooie kaart! Stijlvol en een heel ware wens op je kaart

Nelleke zei

prachtige kaarten maakte je. heel goed te gebruiken voor condoleance. Trouwens ook een mooi kerstkaart. CAS hou ik wel van. groetjes, Nelleke