woensdag 26 mei 2021

Kleurenchallenge paars en neongroen - Color challenge purple and neon green

Deze keer heb ik een grote kaart gemaakt, met een digitale stempel die ik inkleurde met Faber Castell en Stampin'Up! potloden. De tekst komt uit Knuffels op papier. Ik heb dus vooral de blaadjes in neon groen gedaan en de bloemen in paarse tinten. Weer eens wat anders.

Todays challenge is purple and neon green and this time I took a digital stamp to color with pencils from Faber Castell and Stampin'Up! as I did not have the right purple otherwise. And of course the leafs are neon green and the flowers purple shades. The text is from our set Knuffels op papier, I love it.

21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooi die paarse tulpen, perfecte stempel om in deze 2 kleuren in te kleuren.
Groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Heel mooi Caroline prachtige tulpen.

Jantine zei

Mooie kaart met prachtige tulpen, Caroline! Ik zie ze wel op een veldje voor me :-)
Groetjes
Jantine

marijke zei

Een mooi kaartje en deze tulpen vind ik prachtig! Leuk gebruik gemaakt van de uitdaging. Groetjes Marijke

Diny zei

Heel mooi kaartje Caroline....mooie tulpen toef!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie kaart Caroline!!En ik ben super nieuwsgierig naar jouw nieuwe kleur bij mijn neongroen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Perfecte digi voor deze kleurencombinatie. Ik heb deze digi met de mooi gekleurde tulpen ook.
xxx Margreet

Marfien zei

leuke kaart met mooie tulpen, de tekst past er goed bij

chantal zei

Helemaal geslaagd deze tulpenkaart
Liefs Chantal

Wilma zei

Het is een HEERLIJK FLEURIG kaartje Caroline.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje in deze KKT kleurtjes Caroline.... de tulpen heel mooi ingekleurd...TOP!!!
groetjes Rosina

Petra-loves-paper zei

Tulpen, ik hou er van, wat een mooie kaart ๐Ÿ˜ groetjes Petra

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een vrolijke voorjaarskaart! Leuk in de kkt kleuren!

Nancy zei

Hey Caroline,

Vrolijke lentekaart werd het...

Liefs,
Nancy

GerJanneke zei

Heel mooi Caroline! Die stempel zag ik laatst ook langskomen. Heel gaaf! EN leuk zo in deze kleuren.

Margo zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes
Margo

Linda zei

Hoi hoi,

Wat een mooie paars groene KKT kaart!
Groetjes, Linda

Sarah zei

Ideaal deze bloem in paars en frisgroene blaadjes. Toffe tekst. X

martina's kaartjes zei

deze mis erg leuk geworden รง mooi kaartje
blij met de je deelname deze maand, fijn
groetjes, martina

Nelleke zei

Wow, superkaart in de gevraagde kleuren. Ik ben er weg van. Groetjes Nelleke

Creatiels zei

Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Leuk die paarse tulpen, mooi resultaat.
Groetjes en nog een fijne dag
Els