maandag 17 mei 2021

Verjaardag - Birthday

Vandaag ben ik jarig en voel ik mij heel vrolijk, en het is de mei maand dus dan staat normaal gezien alles in bloei vandaar deze kaart met de Inspired canopy set met de bomen in verschillende tinten. De kleine bloemetjes zijn ook zo lief om toe te voegen. En dit geeft mijn dag een heerlijk gevoel om dit alles in bloei te zien. 

Wie deze maand een bestelling van 60 euro plaatst mag ter ere van mijn verjaardag een inktpad naar keuze mee bestellen als geschenk.

Today is my birthday and as it is May and I love flowers and flowering trees I made a card with the Inspired canopy bundle with the trees in different colors. I find it so nice to see everything blooming.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

superleuk die kleurrijke bomen en de fijne bloemetjes!
Gelukkige verjaardag!
Nancy

Wilma zei

Allereerst van Harte Gefeliciteerd Caroline.
Je laat een MOOI kaartje zien en ja.....de natuur staat in bloei.
Liefs Wilma ☺☺☺