vrijdag 29 oktober 2021

Halloweenhuis - Halloween house

Voor de kaartenparty morgen heb ik ook een waar halloweenhuisje geknutseld. Daarbij heb ik heel wat oude sets uit de kast gehaald, sets die ik nog nooit gebruikt had. Ik had nooit veel zin in halloween kaarten maar na het maken van andere huisjes als voorbereiding, kwam mijn man met het idee ook een halloween huisje te maken. Dus zo gezegd, zo gedaan. Met veel details, het DSP is uit de huidige catalogus.
For the card party tomorrow I have build a real halloween house. I never make such cards but this time I could not resist in making one after my husbands reaction to my other houses, that I should make a halloween one. So I looked for older sets I had which I had not had the change to use, and so this house was build.

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Schattig Halloween huisje, fijn weekend.