donderdag 5 mei 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 18)

En vandaag heb ik voor jullie een meer traditionelere krans, hoewel ik de tekst ook nu weer divers heb gehouden zodat het ook nog voor andere gelegenheden gebruikt kan worden. Ik had de uitgestanste bloemen nog liggen dus dat was ideaal om snel een kaart te maken met toevoeging van de krans uit Nature's prints.

 Today a more traditional wreath, this time with the Merriest moments flowers, which I still had in a box I just added the wreath from Nature's prints and kept the text from Hof van Eden which can be used for different occassions.

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig fijne dag.

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaart Caroline.
Groetjes Antje

Colien zei

Prachtige kerstkrans op je kaart!
grtz Colien [52WTC]

gerrie zei

Leuk geheel geworden Caroline. Ik vind het zo grappig te lezen dat veel van ons dingen bewaren en er snel een volgende kaart mee maken, doe ik zelf ook hoor.

Diny zei

Wat een leuke krans op je kaartje Caroline.
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kerstkrans op je kaart Caroline!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie feestelijke krans heb je op je mooie kerstkaart staan Caroline. Knap gemaakt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart Caroline, mooie krans!
groetjes
Nancy 52WTC