woensdag 11 mei 2022

Verliefde haasjes - rabbits in love

Deze haasjes heb ik jullie nog niet getoond. Ik volgde immers een workshop Kaartenbuffet bij Yvonne Spikmans, en daar werkten we met het lieve haasje en de ticket stans uit de Sport stansenset. Zij stuurde materiaal op, dus ook het plantje, en vermits ik de layout zo leuk vond en er nog wou maken, zocht ik tussen mijn cardstock en DSP wat er bij zou passen. Zo maakte ik er nog heel wat met hartjes, DSP dat hier reeds heel lang in de kast lag.
These rabbits I did not show you yet. I followed an online course with Yvonne Spikmans and we worked with the rabbit and the ticket die from the sports dies. She send us a lot of material, so also the plant. And as I loved the layout and did not have the plant DSP I searched in my old dsp what would fit. I found cute heart DSP which was laying around so I made some love cards out of it.
 

Geen opmerkingen: