donderdag 23 juni 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 25)

 Vandaag heb ik voor jullie de explosie kaart met wintersthema gemaakt. De beschrijving komt van Lisa's stampstudio. En ik heb deze keer gewerkt met de fresh freesia tint, een tint die je niet echt bij de winter verwacht. Buiten heb ik een grote ijsbeer die ik uit het DSP heb geknipt en je vermoedt niet dat binnenin een pinguin aan het spelen is. 



Today I show you a winter explosion card. The description is from Lisa's stampstudio. This time I worked with fresh freesia color, which you would nog relate to winter, but I love it. And the big bear comes from retired DSP and inside there is a playful penguin. Love the surprise.

8 opmerkingen:

Kaatjecreatief zei

Wat een leuk idee en de kleur vind ik perfect passen! Groetjs Karen

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje.

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig leuke kaart, grappig zijn die diertjes he om uit te knippen...en dat fresh fresia is een prachtig kleurtje..
Gezellig dat je er vandaag bij bent op deze warme dag.
Veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Wat een spannend kaartje Caroline.....erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Epie zei

Gaaf en verassende kerstkaart Caroline , voor week 25
Fijne dag met creatieve groet Epie DT52WTC

Nancy Soetaert zei

Tof kaartmodelletje!
Groetjes
Nancy 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model kerstkaart en heel verrassend in die kleuren inderdaad. Gaaf die vrolijke ijsbeer op de sluitband.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Caroline.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Mooi model en leuke originele kleuren voor een kerstkaart, Caroline!
Een dagje later, maar ik vind het toch fijn je weer te zien bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC