woensdag 29 juni 2022

Kleurenkaartenteam challenge koningsblauw magenta - Colour challenge kingsblue magenta

Deze maand bij Martina's kaartjes is de uitdaging koningsblauw en magenta. Wow wat een mooie combi qua kleuren, wat niet wil zeggen dat het eenvoudig is om iets te verzinnen. Dus ik heb even gespeeld met DSP en ronde vormen die ik als een soort golvenpatroon heb verwerkt. En natuurlijk gelijk twee, met net iets ander cardstock als basiskaart. De tekst komt uit de SAB set die vanaf juli gratis te verkrijgen is bij besteding van 120 euro.


This months colour challenge is magenta and kingsblue. Wow amazing combi but not that easy to make something, so I took my DSP and cardstock and cut out some circles and put them in a flow. I used the text from the SAB set which will be available in July.

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooie golven in de gevraagde kleuren. Leuke tekst!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt in de afgesproken kleurtjes, mooi
bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
grtjs, Martina

Jantine zei

Heel leuk, Caroline. Die techniek met die cirkels zo geeft zo'n leuk effect. Wil ik ook altijd nog eens maken.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Leuk gemaakt
Liefs Chantal

Nelleke zei

Heel erg mooi met die cirkels, wat geeft dat een leuk effect. Groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Heel mooi deze kaartjes, een leuke, speelse techniek.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Dit is heel leuk. Zag het al vaker, maar vergeten op te slaan. Nu krijg ik weer de kans...Dank je!

Sarah zei

Dag Caroline, ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
De golven geven goed in deze kleuren. Het heeft inderdaad iets avontuurlijks en zomers.