donderdag 18 augustus 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 33)

Ook vandaag heb ik weer een mooie gevouwen kaart, deze keer met een grappige sneeuwpoppenbende en ik heb deze keer geen DSP gebruikt, maar heb zelf een soort van design papier gemaakt door sneeuwvlokken te stempelen. Ik heb ook hier met het waterpenseel gewerkt, en ik werkte met onze donkerste nieuwe blauwe tint namelijk Starry sky. Ik gebruikte dus de set Snowbody better en voor de sneeuwvlokken de Winterwensen.
Also today I have a fun fold card for you this time with the lovely Snowbody better set I love those snowmen, they look so cute. This time I took our newest dark blue the Starry sky and used my waterpinsel again to color them in. I worked on shimmery white. I did not use DSP but made my own by stamping some snowflakes from the winter wishes set.

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig!

Annemarie en Merit zei

wat heerlijk deze hele "hoop" sneeuwpoppen...en dat starry sky papier is een prachtige kleur!!
Gezellig dat je deze mooie kaart laat zien vandaag bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een grappige leuke kaart Caroline, met de stapel sneeuwpoppen.
Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt met die sneeuwsterren en de sneeuwmannetjes bij elkaar! Heel mooi alleen dit en verder niets! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Laurespage zei

Een hele mooie en superleuke kaart, die heel mooi en fijn afgewerkt is.
groetjes, laurette

Marjolein zei

Wat een leuke kaart, mooi gedaan in blauw-wit en een rood accent. Groet, Marjolein