zaterdag 6 augustus 2022

Hobbypakket 10 - Craft package 10

Een tijdje terug heb ik het hobbypakket #10 van Bemmel goes stampin aangeschaft, ik was vooral nieuwsgierig naar het dsp met de mooie rozen. Wij kregen een uitgebreid pakket om aan de slag te gaan zodat wij een doosje en drie kaartjes konden maken zoals jullie in de bovenste foto zien. Ik had echter nog veel over en vermits zij bij elk zakje een mooi label had gedaan, heb ik daarvan nog eens twee kaartjes gemaakt, die zien jullie op de onderste foto namelijk de roze en de bruine. De blauwe variant was als klein dankkaartje door haar erbij gevoegd. Wat was dit leuk om te doen, natuurlijk heb ik er hier en daar wel mijn eigen draai aan gegeven.

A while ago I bought a craft package #10 from bemmel goes stampin. I was curious how the DSP with the rose would be. So we got a lot of material to make a box and three cards and a lot of material was left to make more of thes. So I thought I could also make two cards with the little labels she send in the package too, that are the brown and pink one in picture two. The little blue card was a thank card she made for our order. 

Geen opmerkingen: