donderdag 1 september 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 35)

Deze keer een kaartje iets meer out of my comfort zone, en ik weet niet of ik het zo geslaagd vind. Ik heb eerst een embossing folder met bomen in groen genomen, vervolgens heb ik de rand uitgesneden, en daar achter een blauwe kaart geplaatst zodat het een lucht werd met sneeuwvlokjes. We hebben momenteel ook een fluffy materiaal ivm sneeuw, maar hier moet ik nog even mee leren werken. Het hert komt uit een retired set.

 This time a card which is out of my comfort zone, I am not sure I love it. I used an embossing folder with trees then cut out the border so I could put a blue card behind it for the sky with adding some snowflakes. We have a fluffy material for snow at the moment, but I think I need to learn how to work with it. The deer is from a retired set.

6 opmerkingen:

Epie zei

Mooi kerstkaartje voor week 35 Caroline bedankt voor t meedoen
Fijne dag met groetjes Epie DT52WTC

Annemarie en Merit zei

nou dat oefenen kun je wel overslaan hoor, wat een gave kaartr is dit, prachtig gelukt.
Liefs Annemarie en Merit DT52WT

gerrie zei


Ik dacht hé weer een C aroline, heb ik me vergist, maar er bleken er twee achter elkaar te staan, dus neen.
Je kaart vind ik prachtig geworden, is dat die fluffy sneeuw op het donkergroene wat je uitgeprobeerd hebt, ik vind het heel erg mooi in ieder geval. Groetjes, Gerrie.

Jantine zei

Mooi winters tafereel weer, Caroline!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Een heel mooi winters tafereel zo.
Groetjes,
Pia

Nancy Soetaert zei

mooi hoor!
groetjes
Nancy 52WTC