maandag 19 september 2022

Groene trekker - green tractor

Een tijdje terug vroeg een collegaatje van mij om een kaart te maken met een groene trekker. Tja ook al is dit niet het merk waar wij normaal gezien mee werken, heb ik dit op haar wens gemaakt. Het was voor een dame die 70 werd. Dus ik gebruikte de cabin uit onze vorige winter catalogus, een paar kleine cijfertjes die ik in een wolkje in de lucht zette en nog een paar koetjes, die vond ik er wel bij passen.
Awhile ago a colleague of mine asked me to make a card for a lady who turns 70 and it should incorporate a green tractor. Not the color I use to work with at work, but I did it. And of course I took our peaceful cabin to make the scene, some cows in front too and the number 70 high in the clouds.
 

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

een leuk, gezellig tafereeltje heb je hier samen gesteld,
grtjs,martina